Nem kapom meg az értesítő levelet. Mit tegyek? Nem kapom meg az értesítő levelet. Mit tegyek?

A NEVES jelentési rendszer a felhasználókat email üzenetekben értesíti az autentikációhoz szükséges információkkal kapcsolatban. Amennyiben Önnek nem érkezett meg az üzenet, a következőket teheti

  1. Nézze meg postafiókját 5 perccel később (lehetséges, hogy a nagy adatforgalom, vagy lassú internetkapcsolat miatt az email késve érkezik meg.
  2. Nézze meg levelezőkliensének SPAM (Junk) mappáját. Olyan üzenetet keressen, amelynek feladója: “no-reply@neves.nevesforum.hu”.
  3. Lehetséges, hogy a levelezőkliensét tűzfal védi (jellemző céges, kórházi vagy állami hálózatoknál). Ekkor a tűzfal beállításait kell módosítani, amelyet a helyi rendszergazda tud megtenni. Kérjük továbbítsa neki az alábbi sablon üzenetet:

 

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

Tisztelt Rendszergazda,

A NEVES jelentési rendszer használata közben elakadtam, ugyanis az oldal által továbbított emaileket nem kapom meg. A hiba valószínűsíthető oka az, hogy a helyi tűzfal blokkolja az oldalról érkező üzeneteket. Arra szeretném kérni, hogy a kivételek közé adja hozzá a következő üzeneteket:

Köszönettel:

(aláírás)

Posted in: Regisztráció

GY.I.K. - a NEVES szoftverhez

További információ

Belicza Éva
szakmai vezető
belicza@emk.sote.hu neves@emk.sote.hu

NEVES jelentési rendszer

BELLA program

Elindult az Egészségügyi ellátórendszer szakmai módszertani fejlesztése című projekt